Skuteczne narzędzia pozyskiwania klientów przez telefon - KONIEC ZIMNYCH TELEFONÓW -

Program warsztatów 1-dniowych:

1. Budowanie autorytetu w telefonicznym kontakcie z klientem
– Właściwa postawa handlowca w rozmowach przez telefon drogą do sukcesu.
– Budowanie wizerunku profesjonalisty w kontakcie telefonicznym.
– Zasady i czynności związane z psychiczną rozgrzewką – energia do dzwonienia i ochrona przed stresem wynikającym z potencjalnego „odrzucenia” przez klienta.
– Standardy prowadzenia rozmów telefonicznych.

2. Psychologia sprzedaży i przygotowanie do rozmowy
– Gdzie i jak skutecznie poszukiwać klientów i tworzyć target?
– Czy znasz powody, dla których potencjalny klient chciałby skorzystać z Twojej oferty?
– Poznaj swojego klienta zanim wykonasz pierwszy telefon – przydatne źródła i metody.
– Scenariusze rozmów telefonicznych kluczem do efektywności.
– Z jakich etapów składa się rozmowa telefoniczna?
– Definiowanie celów na każdym etapie sprzedaży.
– Jaki wpływ na zamknięcie mają poszczególne etapy?

3. Umiejętnie zdobywaj informacje
– Prawa i techniki perswazji /wywierania wpływu poprzez presupozycje, implikacje.
– Techniki zadawania pytań handlowych.
– Reguły aktywnego słuchania.
– Techniki odkrywania potrzeb klientów.
– Słowa, jako narzędzia budowania zaufania klienta – zwroty „parzące” i „nęcące.”
– Opracowanie skryptu z pytaniami.

4. Kim jest trudny klient? Sposoby reagowania
– Oddziel fakty od emocji – kluczowa zasada w trudnych sytuacjach.
– Interpretacja zachowań klientów na różnych etapach procesu obsługi.
– Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami.
– Jakie wymówki mają Twoi klienci, gdy nie chcą z Tobą rozmawiać?
– Jak nie dać się tradycyjnemu zbywaniu na typowe wymówki?

telefon_t

Koszt szkolenia 1-dniowego wynosi:
499 zł netto/1 os.

Sprawdź poniżej terminy i lokalizacje szkoleń