Profesjonalna obsługa reklamacji

Co zyskasz kupując nasz e-book?

Praktyczną wiedzę szkoleniową w przystępnej formie.
Dobre rady i sprawdzone praktyki.
Możliwość nauki w dogodnym czasie miejscu.
Możliwość udziału w aktywizujących ćwiczeniach odnoszących się do twoich doświadczeń.
Gotowe modele postępowania, które sam wypracujesz i będziesz mógł wykorzystać w swojej pracy i życiu.
Poznasz nowe techniki, które pomogą Ci czerpać z twoich zasobów wewnętrznych.

 

Profesjonalna obsługa reklamacji teraz tylko 34,00 zł zamiast 149,00 zł

ZAWARTOŚĆ PROGRAMOWA E-BOOK:
  1. Pozyskanie klienta, a jego utrzymanie
  2. Trójkąt satysfakcji klienta
  3. Jak postępować w trakcie reklamacji - oczekiwania Klienta
  4. Etapy obsługi klienta
  5. Jak odzyskać zaufanie niezadowolonego klienta
  6. Systemy reprezentacji
  7. Jak uniknąć problemów w procesie reklamacji
  8. Rodzaje manipulacji
  9. Mechanizmy obronne i analiza transakcyjna - przykłady
  10. Techniki przyjmowania obiekcji
  11. Zasady prawidłowo przygotowanej reklamacji pisemne
Kup TerazDokonując zamówienia potwierdzasz zapoznanie się z regulaminem i jego akceptację - aby zaakceptować przesuń suwakiem w prawo