SZKOLENIA W FORMIE E-BOOK
Profesjonalne opracowania, które możesz pobrać na telefon lub komputer w formie pdf i korzystać gdziekolwiek jesteś.
Pliki także można drukować.
Profesjonalna sprzedaż i obsługa klienta
Czytaj więcej
Dzięki treściom zawartym w e-book : E-book dedykujemy : Po ukończeniu kursu uzyskasz certyfikat, którego przykład możesz zobaczyć poniżej.
Otrzymasz narzędzia i techniki, które pomogą Ci w świadomym i skutecznym prowadzeniu rozmowy sprzedażowej (budowanie pozytywnego kontaktu, umiejętność zbierania informacji od klienta, wywieranie wpływu na decyzje klienta, poznanie psychologicznych mechanizmów zakupowych klientów). Rozwiniesz elastyczność w budowaniu kontaktu z różnymi typami osobowości tzw. umiejętność dopasowania do typu klienta. Dowiesz się jak komunikować się z klientem, by osiągnąć oczekiwany cel. Poznasz efektywny schemat sprzedaży. Poznasz metody i techniki sprzedażowe, które pozwolą na zwiększenie sprzedaży. Udoskonalisz umiejętności z zakresu budowania i utrzymywania relacji z klientami.
– pracownikom działu obsługi klienta,
– handlowcom i sprzedawcom,
– przedstawicielom handlowym,
– kierownikom i menedżerom sprzedaży, właścicielom firm,
– wszystkim chcącym poznać aspekty sprzedaży i obsługi klienta.
Skuteczne techniki i strategie negocjacyjne
Czytaj więcej
Dzięki treściom zawartym w e-book: E-book dedykujemy: Po ukończeniu kursu uzyskasz certyfikat, którego przykład możesz zobaczyć poniżej.
Nabędziesz wiedzę i umiejętności w zakresie prowadzenia skutecznych negocjacji. Nabędziesz kompetencje umożliwiające praktyczne prowadzenie negocjacji handlowych poprzez zdolność docierania do prawdziwych interesów motywujących negocjatorów, poznanie metod poszerzania obszaru swoich możliwości w negocjacjach oraz nauczenie się technik obrony przed presją, manipulacją oraz budowanie swojej siły negocjacyjnej. Zdobędziesz i podniesiesz kompetencje społeczne w zakresie umiejętnego słuchania, przetwarzania informacji. Posiądziesz zdolność umiejętnego parafrazowania, zadawania pytań i radzenia sobie w sytuacjach trudnych i nietypowych. Nabędziesz umiejętność prowadzenia trudnych rozmów , radzenia sobie ze stresem oraz poszerzy wiedzę w zakresie asertywności i autoprezentacji.
– pracownikom działu obsługi klienta,
– kierownikom działów sprzedaży,
– przyszłym sprzedawcom,
– wszystkim osobom chcącym doskonalić techniki skutecznych negocjacji.
Profesjonalna sekretarka, asystentka
Czytaj więcej
Dzięki treściom zawartym w e-book: Rozwiniesz kompetencje niezbędne w profesjonalnym wykonywaniu pracy sekretarki / asystentki i zarządzaniu pracą biura / sekretariatu. Nabędziesz wiedzę jak działa i funkcjonuje profesjonalny sekretariat i jak należy współpracować z pozostałymi osobami oraz komórkami organizacyjnymi firmy. Nabędziesz umiejętność koordynowania działań sekretariatu, budowania profesjonalnego wizerunku firmy wśród pracowników i klientów. E-book dedykujemy : Po ukończeniu kursu uzyskasz certyfikat, którego przykład możesz zobaczyć poniżej.
Nabędziesz umiejętność skutecznego komunikowania się z otoczeniem, umiejętnego zarządzania czasem i realizacją harmonogramów, efektywnego prowadzenia rozmów wychodzących i przychodzących przez telefon, zachowywania się zgodnie z obowiązującą etykietą w biznesie. Posiądziesz umiejętność zarządzania emocjami własnymi i innych osób, budowania poczucia własnej wartości oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w sekretariacie.
– sekretarkom/ sekretarzom,
– recepcjonistkom / recepcjonistom,
– asystentkom / asystentom dyrektorów, prezesów, zarządów,
– specjalistom ds. administracji,
– wszystkim osobom odpowiedzialnym za koordynowanie pracy w biurze lub sekretariacie.
Efektywność w planowaniu i realizacji zadań
Czytaj więcej
Dzięki treściom zawartym w e-book: E-book dedykujemy: – handlowcom i sprzedawcom, Po ukończeniu kursu uzyskasz certyfikat, którego przykład możesz zobaczyć poniżej.
Zrozumiesz, na czym polega efektywność. Uświadomisz sobie role czynników wpływających na efektywność. Poznasz różne strategie efektywnego działania. Nabędziesz umiejętności efektywnego działania, poprzez wykorzystanie prawidłowych metod działania w określonych sytuacjach. Poznasz i będziesz umiał umiejętne wykorzystać asertywną postawę, która będzie wspomagała Twoją efektywność. Nabędziesz umiejętności asertywnej odmowy, bez tworzenia sytuacji konfliktowych i poznasz prawidłowe reakcje na krytykę.
– przedstawicielom handlowym,
– pracownikom sekretariatu i recepcji,
– kierownikom i menedżerom,
– właścicielom przedsiębiorstw
Profesjonalna obsługa reklamacji
Czytaj więcejDzięki treściom zawartym w e-book:
Będziesz miał możliwość doskonalenia kompetencji w zakresie profesjonalnej obsługi klienta reklamacyjnego. Nabędziesz wiedzę i umiejętności z zakresu rozwiązywania sytuacji reklamacyjnych i pracy z trudnym klientem. Nabędziesz wiedzę w zakresie efektywnego rozwiązywania reklamacji i sytuacji konfliktowych. Nabędziesz wiedzę w zakresie skutecznej rozmowy reklamacyjnej i technik odpowiedzi na zastrzeżenia Klienta.
E-book dedykujemy
– osobom pracującym w działach sprzedaży, obsługi klienta
– osobom, które zajmują się przyjmowaniem i rozpatrywaniem reklamacji klientów
– pracownikom sekretariatu, recepcji, infolinii, obsługi technicznej
– kierownikom i menedżerom, odpowiedzialnym za jakość usług
– właścicielom firm
Po ukończeniu kursu uzyskasz certyfikat, którego przykład możesz zobaczyć poniżej.
Business Management
Czytaj więcejDzięki treściom zawartym w e-book:
Nabędziesz i poszerzysz kompetencje w zakresie profesjonalnego zarządzania zespołem i radzenia sobie w trudnych sytuacjach menedżerskich. Nabędziesz wiedzę jak rozpoznać mechanizmy rządzące zachowaniami grupy, jak zidentyfikować aktualną pozycję zespołu na modelu cyklu rozwoju zespołu, nabędzie umiejętność dokonywania świadomego wyboru stylu kierowania zespołem i efektywnego nim zarządzania. Posiądziesz wiedzę jak formułować cele, motywować, delegować, komunikować i oceniać poszczególnych członków zespołu. Posiądzie umiejętność budowania dojrzałych relacji i odpowiedzialnych za cały zespół zachowań wykorzystujących energię i talenty indywidualne/zespołowe.
E-book dedykujemy:
– dyrektorzy,
– kierownicy,
– kadra zarządzająca firm i instytucji;
– koordynatorzy projektów;
– team leaderzy i osoby zarządzające zespołami, bądź tworzące nowe zespoły pracowników;
– kierownicy i menedżerowie różnych działów;
– właściciele firm;
– wszyscy zainteresowani podnoszeniem kwalifikacji w obszarze zarządzania
Po ukończeniu kursu uzyskasz certyfikat, którego przykład możesz zobaczyć poniżej.