Sprzedaż przez telefon

Grupa docelowa

– osoby pracujące w działach telefonicznej sprzedaży i obsługi klienta;
– przedstawiciele handlowi;
– pracownicy call-center;
– kierownicy i menedżerowie działów handlowych;
– właściciele firm.

Program szkolenia:

1. Budowanie autorytetu w telefonicznym kontakcie z klientem
– Właściwa postawa handlowca w rozmowach przez telefon drogą do sukcesu.
– Budowanie wizerunku profesjonalisty w kontakcie telefonicznym.
– Zasady i czynności związane z psychiczną rozgrzewką – energia do dzwonienia i ochrona przed stresem wynikającym z potencjalnego „odrzucenia” przez klienta.
– Standardy prowadzenia rozmów telefonicznych.

2. Psychologia sprzedaży i przygotowanie do rozmowy
– Gdzie i jak skutecznie poszukiwać klientów i tworzyć target?
– Czy znasz powody, dla których potencjalny klient chciałby skorzystać z Twojej oferty?
– Poznaj swojego klienta zanim wykonasz pierwszy telefon – przydatne źródła i metody.
– Scenariusze rozmów telefonicznych kluczem do efektywności.
– Z jakich etapów składa się rozmowa telefoniczna?
– Definiowanie celów na każdym etapie sprzedaży.
– Jaki wpływ na zamknięcie mają poszczególne etapy?

3. Umiejętnie zdobywaj informacje
– Prawa i techniki perswazji /wywierania wpływu poprzez presupozycje, implikacje.
– Techniki zadawania pytań handlowych.
– Reguły aktywnego słuchania.
– Techniki odkrywania potrzeb klientów.
– Słowa, jako narzędzia budowania zaufania klienta – zwroty „parzące” i „nęcące.”
– Opracowanie skryptu z pytaniami.

4. Kim jest trudny klient? Sposoby reagowania
– Oddziel fakty od emocji – kluczowa zasada w trudnych sytuacjach.
– Interpretacja zachowań klientów na różnych etapach procesu obsługi.
– Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami.
– Jakie wymówki mają Twoi klienci, gdy nie chcą z Tobą rozmawiać?
– Jak nie dać się tradycyjnemu zbywaniu na typowe wymówki?

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest udoskonalenie kompetencji w zakresie prowadzenia profesjonalnych rozmów telefonicznych, mających na celu wzrost sprzedaży i kompetentną obsługę klienta. Uczestnik nabędzie i poszerzy swoją wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu pozyskiwania klientów przez telefon, efektywnego przeprowadzania rozmów handlowych przez telefon, skutecznego stosowania technik sprzedaży przez telefon oraz zasad profesjonalnego telemarketingu w zależności od sytuacji sprzedażowej czy typologii Klienta oraz metod radzenia sobie z emocjami własnymi i emocjami Klienta.

Po ukończeniu szkolenia uczestnik:

– Nabędzie wiedzę i poszerzy kompetencje w zakresie przebiegu wzorcowej handlowej rozmowy telefonicznej wychodzącej i przychodzącej celem pozyskiwania nowych klientów dla firmy.
– Posiądzie umiejętność przeprowadzania poszczególnych etapów rozmowy przez telefon, przy doborze odpowiednich narzędzi i technik sprzedażowych do każdego z etapów rozmowy.
– Nabędzie umiejętność prowadzenia profesjonalnych rozmów handlowych przez telefon. Nabędzie kompetencje wpływające na poprawę efektywności sprzedaży oraz jakości obsługi Klienta oraz budowania pozytywnego kontaktu z Klientem od rozpoczęcia do zakończenia rozmowy.
– Nabędzie umiejętność profesjonalnej komunikacji z różnymi typami klientów.
– Nabędzie umiejętność efektywnego zarządzania czasem prowadzonej rozmowy przez telefon.
– Nabędzie umiejętność skutecznego radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w sprzedaży telefonicznej.
– Nabędzie umiejętność wypracowywania metod obniżania poziomu stresu negatywnego podczas rozmowy z Klientem z uwzględnieniem własnych lęków i obaw oraz rozpoznawania typologii Klienta.

17

Koszt szkolenia 1-dniowego wynosi:
900 zł netto/1 os.

Sprawdź poniżej terminy i lokalizacje szkoleń